سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

آرزودارم هنوز

ثبت شده در تاریخ شنبه 29 آبان 1389 به شماره سریال 109959 در سایت شعرنو

وسایت شعرناب 

*******

ازخودم من خسته ام چون بازتکرارم هنوز

از زمان از شنبه تا پنجشنبه بیزارم هنوز

جمعه روز خاطراتی تلخ زایامی که رفت

فکردی یافکرفردامیرسد مانندِ بیمارم هنوز

خیره برتصویرخوددر قاب عکسی بنگرم

چون دراوخودراببینم من که غم دارم هنوز

هرشب ازفکروخیالش خسته وافسرده ام

لیک با این خسته گی تا صبح بیدارم هنوز

اوچولیلی رفت که تنها باغم خود سرکنم

با همه درمانده گی مجنون دل دارم هنوز

گرچه با خودساختم دراین خزان زندگی

این بِنا بشکست و من دیوارویرانم هنوز

نیست ایامی که شادی سرزند برکلبه ام

چون که دل بستم به اوبازآرزودارم هنوز

s@rv

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد