سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

من انتظار او

ثبت شده در تاریخ چهار شنبه 24 شهریور 1389 به شماره سریال 80494 در سایت شعرنو 

********

شب ازسرم پرید

اما افق دمید

اینجا منم ، تنها چوخنیاگر غریب

تاول به پازده

درانتظار کی ؟

 درانتظار چی ؟

غیر ازسکوت تلخ هذیان وتب به سر

درانتهای یک کومه ی خموش

اما نه

آنجا سگی کز کرده گوشه ای

عو عو کنان میخواندم بیا

من هم چوتو غریب

خندم به حال او،گریم به حال خود

هردوگرسنه ایم،هردودرامید

سگ انتظار نان، من انتظار آو

اما چه سود

روزم به سررسیدچون روز دیگری

تا شام تلخ تری

باران غم بازبرزمین چکید

باز هم درانتظار ، اوهم درانتظار

درانتهای روز ازدست عابری سنگی خورد به سر

فرق است بین ما

سگ سنگ میخورد،من غصه میخورم

او خوردورفت

من همچنان درانتظاراو

بغضم چه میشود؟

s@rv

نظرات 1 + ارسال نظر
بارانی پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.delfan.mihanblog.com

سلام بر استاد خودم جناب اقای لقمانی عزیز بازدید از وب شما بسیار جالب و تماشای بود فیض بردیم با اجازه شما من شما را با چه ادرسی لینک کنم ممنون میشم برام بفرستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد