سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

دردحسرتُ غم

دیگر آزارم مده بااشکُ غمها ساختم

من که باتنهائی خود زندگی را باختم

تا به کی باید نشینم رنج تنهائی خورم

رنج عالم راکشیدم بادلم من ساختم

بیش ازاین رنجم مده تا من به رسوائی روم

درگلستان گل ندیدم همچو شمعی سوختم

باغبان گل نبودم تا گلی پرپر کنم

شمع بودم درمیان این گلستان سوختم

جان به لب آمد ندیدی رفتن جان ازتنم

آتش هجران درون این دلم افروختم

کی توانم بی توباشم تاکه دردم سرکنم

من که دردُحسرتُ غم درخودم اندوختم

****

به خود پشت کردم

تا خودرا نشناسم

اما آیینه شناخت

چون روبرویم بود

s@rv

نظرات 6 + ارسال نظر
ابوالفضل دادا چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ب.ظ

سلامر بر بزرگوار !

این خبر را به خدمتتان برسانم که :

ورود من فقط و فقط به سایت شعر نو ارور می دهد .

یعنی به هیچ سایتی ارور نمی دهد و فقط به شعر نو مشکل ایجاد می کند .

احتمال می دهم این کار از سوی خود سایت شعر نو باشد .

من به دوستان عرض کرده بودم که ( زلال ) در سایت شعر نو هم در دوم بهمن ظهور خواهد کرد اما گویا درب را به رویم بسته اند . اگر دیدید که تا بعد از ظهر دوم بهمن خبری در سایت شعر نو در خصوص تولد و ظهور شعر زلال نشده است - استدعا دارم خبر فرمایید دوستان به وبلاگ ( زلال های دادا ) مراجعه فرمایند .

بسیار متشکرم و از شعر زیبایتان متاثر و محظوظ گشتم

موفق و شادکام باشی .

سینا کاووسی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام استاد عزیزم
شعر زیبایتان را خواندم و لذت بردم.
از این به بعد بیشتر در محضر شما درس یاد میگیرم.
دوستتان دارم...زیاد...زیاد

حسین چمنی (فریاد) سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ http://chashmentezarat.blogfa.com/

استاد گلم جناب آقای لقمانی عزیز

سلام بر شما استاد عشق

از اینکه بنده را شرمنده کردید و به من سرزدید بسیار متشکرم.

خداوند شما را که اقیانوسی از احساسید برای ما حفظ کناد.

دوستتان دارم.

یا علی

طبیعت یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام دوست خوبم امیدوارم موفق باشی‌.وب پر محتوای بود از نظر من .
خیلی حال کردم واقعا اشعار جذابی داشتی.
وب من در مورد طبیعت و خواص داروهای گیاهی است خوشحال میشم به وب من سر بزنی.میتونی منو با نام طبیعت لینک کنی

طبیعت یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.giahan-daroei.blogfa.com/

سلام دوست خوبم امیدوارم موفق باشی‌.وب پر محتوای بود از نظر من .
خیلی حال کردم واقعا اشعار جذابی داشتی.
وب من در مورد طبیعت و خواص داروهای گیاهی است خوشحال میشم به وب من سر بزنی.میتونی منو با نام طبیعت لینک کنی

طبیعت پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.giahan-daroei.blogfa.com/

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] [گل] [گل]
[گل]سلام. .[گل]
[گل]دوست گلم وب خوب و باحالی داری.من ازوبلاگ طبیعت مزاحمتان میشم [گل]
[گل]وبلاگ طبیعت با اراه تمام خواص گیاهان و میوه ها ی دارویی از شما [گل]
[گل]دوستان گرامی دعوت به دیدن از این وبلاگ مینماید. .[گل]
[گل][گل] .[گل]
[گل] امیدوارم مطالب این وب رابه دقت مطالعه کنید و استفاده های لازم [گل]
[گل] را ببرید. .[گل]
[گل][گل] دوست گلم شما میتوانید منو با نام (طبیعت) لینکم کنید. [گل] [گل]
[گل][گل] منتظر شما و نظرات قشنگتان در وبلاگ طبیعت هستم. [گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد