سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

آب ودونه

امشب که بابا برگشت خونه

بازهم قناریها براش آواز میخونه

منتظرند بابا بهشون اب بده ودونه

بابا غم میگیردش وقتی قناری میخونه

آخه دست بابا بازم خالیه

شکم بچه هم حالی به حالیه

مادری نیست که غم شون و بخوره

دستی به سروصورتشون بکشه غصه شون بخوره

 اونا ازیه طرف غم بی مادری دارن

ازاین طرف هم دردشکم خالی دارن

امروزم باز بابا بیکار بوده

برای یه پول سیاه تو خیابونا انتظار بوده

بابا دیگه خسته شده . بابا دل شکسته شده

میشینه یک گوشه ماتم میگیره

کوچیکه براش بهونه میاره

بابا ازغصه نگاهش میکنه

از ته دل واسه او تنها یه آهی میکشه

آخه اون بچه به امید نونه

غصه خوردن برای اون نون نمیشه

بابا دستی به سروروش میکشه

بازم ازخونه  بیرون میزنه

شاید این آخرشب لقمه نونی ببینه

توی این ظرفهای آشغالی که گوشه خیابونه

s@rv

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:07 ب.ظ http://asoodeh.blogsky.com

سلام. وبلاگت قشنگه. به کلبه خرابه ی منم سر بزن. نظری هم بذاری بد نیست.
ممنون. فعلا خدانگهدار

سوگل شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.sogoli8.blogfa.com

سلام
وای چه شعری برام گفتی اینبار
چقدر تو به من لطف داری
ممنون که وبلاگم سرزدی
حضور تو باعث افتخار منه
خیلی ماهی
ممنونم

سوگل یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.sogoli8.blogfa.com

سلام کریم عزیز
واقعا ممنونم از لطفت
ولی من نطرم اینا نبودن
اگه اجازه بدی من اون شعرایی و که خیلی به دلم نشسته رو بذارم
البته همه خوبی ولی بعضی از شعرات واقعا به دل من نشسته
ممنون میشم اجازه بدی اونارو بذارم
مرسی

مریم ومانی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام آقا کریم
من هم ازدرد بی مادری رنج میبرم . خوشا به سعادت آن دوستی که این شعر دلنشین رو براشون گفتین و این تصویر زیبائی که همه چیز درش نهفته است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد